Viimasel ajal on mulle silma jรครคnud mitmed postitused, kus Klient ei ilmu enda iluprotseduurile kohale vรตi tรผhistab enda broneeringu viimasel minutil. Neid asju tuleb ette.
Kรผll aga mis on erilist tรคhelepanu minu silmis pรคlvinud- meie kรตigi potensiaalsed Kliendid (naised) kommenteerivad nende postituste all, kui รผle vรตlli vรตi ebareaalsed need summad on, mis sellistel juhtudel arvetele mรคrgitakse.
๐๐ข๐ข๐ฌ๐ข๐ข๐ฌ ๐ครผ๐ฌ๐ข๐ฆ๐ฎ๐ฌ- ๐๐๐ฌ ๐๐ฅ๐ฎ๐ญ๐๐๐ง๐ข๐ง๐๐๐ฃ๐๐ ๐๐ฌ๐ข๐ญ๐๐ฏ๐๐ ๐๐ฅ๐ข๐๐ง๐ญ๐ข๐๐๐ฅ๐ ๐ง๐ข๐ข๐ฌ๐๐ฆ๐, ๐ครค๐ญ๐ญ๐๐ฆ๐๐ค๐ฌ๐ฎ๐ค๐ฌ ๐ฏรต๐ข ๐ซ๐๐ก๐๐๐ก๐ง๐ฎ๐ฌ๐ ๐ฉรค๐ซ๐๐ฌ๐ญ ๐๐ซ๐ฏ๐๐ข๐?
Lihtne ja konkreetne vastus on ๐๐!
Aga ๐๐๐๐๐ ๐๐๐๐ see arve esitatakse, kui ma pole teenust saanud?
Iluteenindaja on samamoodi tavaline inimene nagu kรตik kliendid. Tรคiesti tavaline.
รldjuhul ๐ on ka Iluteenindajatel kodu ja kodus pere (laps/ed, elukaaslane, loomad).
๐๐ข๐ฌ ๐ฌ๐๐ฅ๐ฅ๐๐ ๐ ๐ค๐๐๐ฌ๐ง๐๐?
Koduga kaasnevad igasugused erinevad arved, terve pere soovib sรผรผa, hรผgieenivahendeid, kodutarbeid, riideid, lastetarbed. Lisaks kodulaenud, jรคrelmaksud, lasteaiamaksud jnejnejnejne.. see nimekiri ulatub kuuni ja tagasi, mis on inimeste erinevad vajadused vรตi soovid, tรคpselt samamoodi nagu ka Klientidel. ๐
Nii… lisaks sellele on Iluteenindajal veel รผks ports vรคljaminekuid, mida ei ole Klientidel (kes ei ole nt iluteenindajad). Nรคiteks ๐๐ป:
-Raamatupidamiskulu,
-รripinna/salongi rent (+kommunaalid),
-Ettevรตttega seotud muud kulud- nรคiteks veemasina rent, ๐๐๐๐๐๐๐ รคpid millega luua kvaliteetset sisu vรตi pilte tรถรถdelda,
-Soov vahetada vรคlja enda tรถรถvahendeid kvaliteetsemate/uute vastu & kรคia koolitustel (maailm on pidevas arengus ja pidevalt tuleb turule uusi vรตi veel paremaid asju/koolitusi, millega enda elu mugavdada vรตi veel paremat teenust pakkuda),
-Maksud,
-Broneerimissรผsteem,
-Turunduskulud,
Jnejnejnejne… sรตltuvalt Iluteenindajast on kulud erinevad. ๐
๐๐ค๐๐ข, ๐๐ฌ๐ข๐ญ๐๐ ๐๐ซ๐ฏ๐, kui ๐ฎ๐ข kohale ei ilmu vรตi tรผhistan tunnike enne meie broneeringut ๐๐๐ ๐๐/๐๐๐%? ๐ณ๐คฏ
Nii see paraku on. Kuna Iluteenindajal on aeg see, mis toob “๐๐๐๐๐”, siis on รผlimalt oluline seda aega hรคsti planeerida vรตi sisustada. โฐ
รldiselt on palju teenuseotsijaid ja paljudel Iluteenindajatel on siiski ajad รผsna tรคis vรตi just need “magusad” ajad broneeritud, millele on omakorda veel soovijaid.
๐๐ช๐ฏ๐ถ ๐ฌ๐ญ๐ช๐ฆ๐ฏ๐ฅ๐ช๐ฅ รผ๐ต๐ญ๐ฆ๐ท๐ข๐ฅ ๐ฎ๐ถ๐ญ๐ญ๐ฆ ๐ต๐ช๐ฉ๐ต๐ช๐ฑ๐ฆ๐ข๐ญ๐ฆ: “๐ข๐ฏ๐ฏ๐ข ๐ฎ๐ถ๐ญ๐ญ๐ฆ ๐ฑ๐ข๐ญ๐ถ๐ฏ ๐ต๐ฆ๐ข๐ฅ๐ข, ๐ฌ๐ถ๐ช ๐ฌ๐ฆ๐ฆ๐จ๐ช ๐ด๐ฆ๐ญ ๐ฑรค๐ฆ๐ท๐ข๐ญ ๐ทรต๐ช ๐ข๐ซ๐ข๐ญ ๐ตรผ๐ฉ๐ช๐ด๐ต๐ข๐ฃ, ๐ต๐ถ๐ญ๐ฆ๐ฌ๐ด๐ช๐ฏ ๐ฉ๐ฆ๐ข ๐ฎ๐ฆ๐ฆ๐ญ๐ฆ๐จ๐ข!”
Loomulikult ma hoian neid meeles, sest kui keegi tรผhistab, siis ma saan kohe enda augu tรคita, Klient on รตnnelik ja mina ka! ๐
..Aga ma ei saa endale 99% juhtudest รผhtegi teist soovijat asemele, kui tol hetkel broneeringu saanud Klient tรผhistab viimasel minutil vรตi lihtsalt jรคtab kohale ilmumata. ๐
Sellisel juhul on minul raisku lรคinud aeg, raha millega ma arvestasin (100% ulatuses) ja minule soovi avaldanud Klient sellest vรตimalusest ilma.
Ma olin selle konkreetse aja (2h,3h,4h) BRONEERINUD enda tรถรถ tegemiseks รผhele konkreetsele Kliendile. Vรตibolla ainult tema pรคrast tรถรถle sรตitnud. ๐
Siit nรผรผd tulebki see vahe, et kas Klient teatas enda mitte tulekust vรคhese ajajooksul, milleks on รผldiselt kuni 24h enne broneeringu algust ๐ร๐ jรคttis lihtsalt etteteatamata kohale tulemata.
Minu tรผhistamispoliitika รผtleb (mis on broneeringutingimustes kenasti kirjas, klient ei saa enne nรตustumist broneeringut kinnitada):
๐๐ซ๐ข ๐ตรผ๐ฉ๐ช๐ด๐ต๐ข๐ฎ๐ช๐ด๐ฆ๐ญ ๐ร๐ ๐ฎ๐ถ๐ถ๐ต๐ฎ๐ช๐ด๐ฆ๐ญ ๐ทรค๐ฉ๐ฆ๐ด๐ฆ ๐ฆ๐ต๐ต๐ฆ๐ต๐ฆ๐ข๐ต๐ข๐ฎ๐ช๐ด๐ฆ๐จ๐ข (๐ทรค๐ฉ๐ฆ๐ฎ, ๐ฌ๐ถ๐ช 24๐ฉ ๐ฆ๐ฏ๐ฏ๐ฆ ๐ฃ๐ณ๐ฐ๐ฏ๐ฆ๐ฆ๐ณ๐ช๐ต๐ถ๐ฅ ๐ข๐ฆ๐จ๐ข), ๐ทรค๐ญ๐ซ๐ข๐ด๐ต๐ข๐ฃ ๐๐ ๐๐๐๐ ๐๐๐๐๐๐ ๐ข๐ณ๐ท๐ฆ 50% ๐ถ๐ญ๐ข๐ต๐ถ๐ด๐ฆ๐ด ๐ฃ๐ณ๐ฐ๐ฏ๐ฆ๐ฆ๐ณ๐ช๐ต๐ถ๐ฅ ๐ต๐ฆ๐ฆ๐ฏ๐ถ๐ด๐ฆ ๐ฎ๐ข๐ฌ๐ด๐ถ๐ฎ๐ถ๐ด๐ฆ๐ด๐ต.
Sest kui Klient teavitab mind, siis ta annab mulle vรคhemalt vรตimaluse enda aega teisiti planeerida, teha sotsiaalmeediasse postitused vabanenud aja kohta vรตi asemele kutsuda mรตni teine soovija. Seega ma kรผsin pool sellest summast, mis kompenseerib mulle mu (raisku)ajakulu ja lisatรถรถรผlesanded uue Kliendi otsimise nรคol.
๐๐ณ๐ฐ๐ฏ๐ฆ๐ฆ๐ณ๐ช๐ต๐ถ๐ฅ ๐ข๐ซ๐ข๐ญ๐ฆ ๐ฎ๐ช๐ต๐ต๐ฆ ๐ช๐ญ๐ฎ๐ถ๐ฎ๐ช๐ด๐ฆ๐ญ ๐ฆ๐ต๐ต๐ฆ๐ต๐ฆ๐ข๐ต๐ข๐ฎ๐ข๐ต๐ข, ๐ทรค๐ญ๐ซ๐ข๐ด๐ต๐ข๐ฃ ๐๐ ๐๐๐๐ ๐๐๐๐๐๐ ๐ข๐ณ๐ท๐ฆ 100% ๐ถ๐ญ๐ข๐ต๐ถ๐ด๐ฆ๐ด ๐ฃ๐ณ๐ฐ๐ฏ๐ฆ๐ฆ๐ณ๐ช๐ต๐ถ๐ฅ ๐ต๐ฆ๐ฆ๐ฏ๐ถ๐ด๐ฆ ๐ฎ๐ข๐ฌ๐ด๐ถ๐ฎ๐ถ๐ด๐ฆ๐ด๐ต.
100% kรผsin sellisel juhul, kui Klient ei ole mind teavitanud enda kohale mitte ilmumise eest. Sest ta on sรตnaotseses mรตttes vรตtnud minult kรตik vรตimalused enda aega teisiti planeerida, leida asemele teine Klient ja on raisanud mu aja 100%liselt.
Osaliselt teen ma seda sellepรคrast ka, et kasvatada inimestes kohuse- ja vastutustunnet. Selline kรคitumine ei ole lihtsalt minu silmis okei. ๐ฅบ
Pรตhiliselt teen ma seda seetรตttu, et ma olen arvestanud selle aja ja Kliendiga ning arved vajavad maksmist.
Pรตhimรตte on sama, kui Sa oled enda tรถรถandjaga kokkuleppinud/sรตlminud lepingu tรถรถaja ja selle eest saadava tรถรถtasu ning tรถรถandja taganeb kokkuleppest/lepingust viimasel minutil, et tรคna รคra tรถรถle tule ja sinu tรถรถtasu jรครคb 100% saamata. Kuidas meeldiks selline olukord? Oledki pahane ja mรตtled endamisi, et teades sellist olukorda ette, oleksid valinud teise tรถรถpakkumise. ๐ Tegelt on see olukord samamoodi absurdne nagu iluvaldkonnas, kus Teenindaja (tรถรถtaja) ja Klient (tรถรถandja๐) lepivad kokku aja ning Klient jรคtab kohale ilmumata vรตi tรผhistab enda broneeringu viimasel minutil ning hรผvitist maksma selle eest nรตus pole. ๐คญ
Samamoodi on sellised tingimused seatud ka muudes valdkondades-nรคiteks reisi broneerides maksad kรตik ette, kuid seda tรผhistades vรคhem kui 24h jooksul, saad kas osaliselt raha tagasi vรตi รผldse mitte. Kui jรคtad lihtsalt minemata, siis lennuk/buss/rong/laev sรตidab ilma Sinuta minema ja sellega on punk pandud. Midagi tagasi nรตuda pole. ๐๐ปโโ๏ธ
๐๐๐โผ๏ธ
Arvete esitamine on seadusega kooskรตlas vaid siis, kui Teenindaja on ettevรตtja ja kui Teenindaja on eelnevalt enda Kliendile tingimusi tutvustanud. Vastasel juhul ei ole Teenindajal รตigust midagi esitada. ๐คท๐ปโโ๏ธ
Mis puudutab arvetel olevaid tรคhtaegu, siis ka selle kohta on tulnud “pretensioone”.
Kui Klient on broneerinud endale tรคnaseks aja ning mingil pรตhjusel jรครคb tulemata, esitab Teenindaja talle tรคnaseks/homseks arve. Paljudele see ei meeldi. Aga miks? Kui Klient oleks broneeritud teenusele tรคna tulnud, siis oleks ta ๐ง๐ข๐ข๐ค๐ฎ๐ข๐ง๐ข๐ข pidanud maksma selle teenuse eest 100%lise summa tรคna.
Siinkohal ei saa teha Teenindajale etteheiteid kiireloomulise tรคhtajaga arve eest. See on lihtsalt puhas boonus, kui sinna pannakse 3-7p. ๐๐ผ
๐๐ ๐ครผ๐ฌ๐ข๐ญ๐, ๐ฆ๐ข๐ฌ ๐ฌ๐ข๐ข๐ฌ, ๐ค๐ฎ๐ข ๐๐๐๐ง๐ข๐ง๐๐๐ฃ๐ ๐ญรผ๐ก๐ข๐ฌ๐ญ๐๐ ๐ฏ๐ข๐ข๐ฆ๐๐ฌ๐๐ฅ ๐ฆ๐ข๐ง๐ฎ๐ญ๐ข๐ฅ ๐ฏรต๐ข ๐ฃรค๐ญ๐๐ ๐ญ๐ฎ๐ฅ๐๐ฆ๐๐ญ๐?
Ma ei jรคta kunagi lihtsalt ilmumata. See ei ole aksepteeritav. Juhul, kui ma just auto alla pole jรครคnud vรตi haiglasse sattunud vรตi mis iganes muu vรคga รครคrmuslik juhtum.
Isegi kui tรผhistan enda ajad mitu pรคeva varem etteteatades (nรคiteks lapse haigestumisel), ka siis pakun vรคlja vรตimalikult soodsad variandid Kliendi jaoks.
Saan rรครคkida vaid enda eest, kuidas mina teen, kuidas minu jaoks on vรตrdne.
Kui minul on selline olukord, pakun Kliendile esimesel vรตimalusel uut aega- nรคiteks ilma lisatasudeta tรถรถvรคlistaega, pakun vรคlja asendaja ๐, kelleks on minu enda ripsmetehnik รผldjuhul (olen tema tรถรถs ja kvaliteedis 100% kindel).
Kui tรผhistan ootamatult vรคhem, kui 24h jooksul, pakun soodustust jรคrgmiselt broneeringult.
Tuli pikk ja pรตhjalik postitus, kuid see on tรคna kahjuks รครคrmiselt vajalik mรตistmaks Iluteenindajaid rohkem.
Jaga ka enda klientidega! ๐๐ผ
๐จ๐๐๐๐๐๐๐๐ ๐ป๐๐๐๐ ๐รผ๐ ๐๐๐๐๐๐! ๐๐
Laura