Hea Teada!

๐Š๐š๐ฌ ๐ˆ๐ฅ๐ฎ๐ญ๐ž๐ž๐ง๐ข๐ง๐๐š๐ฃ๐š๐ ๐ž๐ฌ๐ข๐ญ๐š๐ฏ๐š๐ ๐š๐ซ๐ฏ๐ž๐ข๐ ๐ง๐ข๐ข๐ฌ๐š๐ฆ๐š?

Viimasel ajal on mulle silma jรครคnud mitmed postitused, kus Klient ei ilmu enda iluprotseduurile kohale vรตi tรผhistab enda broneeringu viimasel minutil. Neid asju tuleb ette.
Kรผll aga mis on erilist tรคhelepanu minu silmis pรคlvinud- meie kรตigi potensiaalsed Kliendid (naised) kommenteerivad nende postituste all, kui รผle vรตlli vรตi ebareaalsed need summad on, mis sellistel juhtudel arvetele mรคrgitakse.

๐๐ข๐ข๐ฌ๐ข๐ข๐ฌ ๐ครผ๐ฌ๐ข๐ฆ๐ฎ๐ฌ- ๐Š๐š๐ฌ ๐ˆ๐ฅ๐ฎ๐ญ๐ž๐ž๐ง๐ข๐ง๐๐š๐ฃ๐š๐ ๐ž๐ฌ๐ข๐ญ๐š๐ฏ๐š๐ ๐Š๐ฅ๐ข๐ž๐ง๐ญ๐ข๐๐ž๐ฅ๐ž ๐ง๐ข๐ข๐ฌ๐š๐ฆ๐š, ๐ครค๐ญ๐ญ๐ž๐ฆ๐š๐ค๐ฌ๐ฎ๐ค๐ฌ ๐ฏรต๐ข ๐ซ๐š๐ก๐š๐š๐ก๐ง๐ฎ๐ฌ๐ž ๐ฉรค๐ซ๐š๐ฌ๐ญ ๐š๐ซ๐ฏ๐ž๐ข๐?

Lihtne ja konkreetne vastus on ๐„๐ˆ!

Aga ๐’Ž๐’Š๐’๐’๐’† ๐’†๐’†๐’”๐’• see arve esitatakse, kui ma pole teenust saanud?

Iluteenindaja on samamoodi tavaline inimene nagu kรตik kliendid. Tรคiesti tavaline.

รœldjuhul ๐Ÿ˜€ on ka Iluteenindajatel kodu ja kodus pere (laps/ed, elukaaslane, loomad).

๐Œ๐ข๐ฌ ๐ฌ๐ž๐ฅ๐ฅ๐ž๐ ๐š ๐ค๐š๐š๐ฌ๐ง๐ž๐›?

Koduga kaasnevad igasugused erinevad arved, terve pere soovib sรผรผa, hรผgieenivahendeid, kodutarbeid, riideid, lastetarbed. Lisaks kodulaenud, jรคrelmaksud, lasteaiamaksud jnejnejnejne.. see nimekiri ulatub kuuni ja tagasi, mis on inimeste erinevad vajadused vรตi soovid, tรคpselt samamoodi nagu ka Klientidel. ๐Ÿ™ƒ

Nii… lisaks sellele on Iluteenindajal veel รผks ports vรคljaminekuid, mida ei ole Klientidel (kes ei ole nt iluteenindajad). Nรคiteks ๐Ÿ‘‡๐Ÿป:

-Raamatupidamiskulu,
-ร„ripinna/salongi rent (+kommunaalid),
-Ettevรตttega seotud muud kulud- nรคiteks veemasina rent, ๐’‘๐’“๐’†๐’Ž๐’Š๐’–๐’Ž รคpid millega luua kvaliteetset sisu vรตi pilte tรถรถdelda,
-Soov vahetada vรคlja enda tรถรถvahendeid kvaliteetsemate/uute vastu & kรคia koolitustel (maailm on pidevas arengus ja pidevalt tuleb turule uusi vรตi veel paremaid asju/koolitusi, millega enda elu mugavdada vรตi veel paremat teenust pakkuda),
-Maksud,
-Broneerimissรผsteem,
-Turunduskulud,
Jnejnejnejne… sรตltuvalt Iluteenindajast on kulud erinevad. ๐Ÿ™‚

๐Ž๐ค๐ž๐ข, ๐ž๐ฌ๐ข๐ญ๐š๐ ๐š๐ซ๐ฏ๐ž, kui ๐˜ฎ๐˜ข kohale ei ilmu vรตi tรผhistan tunnike enne meie broneeringut ๐€๐†๐€ ๐Ÿ“๐ŸŽ/๐Ÿ๐ŸŽ๐ŸŽ%? ๐Ÿ˜ณ๐Ÿคฏ

Nii see paraku on. Kuna Iluteenindajal on aeg see, mis toob “๐’”๐’Š๐’”๐’”๐’†”, siis on รผlimalt oluline seda aega hรคsti planeerida vรตi sisustada. โฐ

รœldiselt on palju teenuseotsijaid ja paljudel Iluteenindajatel on siiski ajad รผsna tรคis vรตi just need “magusad” ajad broneeritud, millele on omakorda veel soovijaid.

๐˜”๐˜ช๐˜ฏ๐˜ถ ๐˜ฌ๐˜ญ๐˜ช๐˜ฆ๐˜ฏ๐˜ฅ๐˜ช๐˜ฅ รผ๐˜ต๐˜ญ๐˜ฆ๐˜ท๐˜ข๐˜ฅ ๐˜ฎ๐˜ถ๐˜ญ๐˜ญ๐˜ฆ ๐˜ต๐˜ช๐˜ฉ๐˜ต๐˜ช๐˜ฑ๐˜ฆ๐˜ข๐˜ญ๐˜ฆ: “๐˜ข๐˜ฏ๐˜ฏ๐˜ข ๐˜ฎ๐˜ถ๐˜ญ๐˜ญ๐˜ฆ ๐˜ฑ๐˜ข๐˜ญ๐˜ถ๐˜ฏ ๐˜ต๐˜ฆ๐˜ข๐˜ฅ๐˜ข, ๐˜ฌ๐˜ถ๐˜ช ๐˜ฌ๐˜ฆ๐˜ฆ๐˜จ๐˜ช ๐˜ด๐˜ฆ๐˜ญ ๐˜ฑรค๐˜ฆ๐˜ท๐˜ข๐˜ญ ๐˜ทรต๐˜ช ๐˜ข๐˜ซ๐˜ข๐˜ญ ๐˜ตรผ๐˜ฉ๐˜ช๐˜ด๐˜ต๐˜ข๐˜ฃ, ๐˜ต๐˜ถ๐˜ญ๐˜ฆ๐˜ฌ๐˜ด๐˜ช๐˜ฏ ๐˜ฉ๐˜ฆ๐˜ข ๐˜ฎ๐˜ฆ๐˜ฆ๐˜ญ๐˜ฆ๐˜จ๐˜ข!”

Loomulikult ma hoian neid meeles, sest kui keegi tรผhistab, siis ma saan kohe enda augu tรคita, Klient on รตnnelik ja mina ka! ๐Ÿ˜‡

..Aga ma ei saa endale 99% juhtudest รผhtegi teist soovijat asemele, kui tol hetkel broneeringu saanud Klient tรผhistab viimasel minutil vรตi lihtsalt jรคtab kohale ilmumata. ๐Ÿ˜–

Sellisel juhul on minul raisku lรคinud aeg, raha millega ma arvestasin (100% ulatuses) ja minule soovi avaldanud Klient sellest vรตimalusest ilma.

Ma olin selle konkreetse aja (2h,3h,4h) BRONEERINUD enda tรถรถ tegemiseks รผhele konkreetsele Kliendile. Vรตibolla ainult tema pรคrast tรถรถle sรตitnud. ๐Ÿš—

Siit nรผรผd tulebki see vahe, et kas Klient teatas enda mitte tulekust vรคhese ajajooksul, milleks on รผldiselt kuni 24h enne broneeringu algust ๐•ร•๐ˆ jรคttis lihtsalt etteteatamata kohale tulemata.

Minu tรผhistamispoliitika รผtleb (mis on broneeringutingimustes kenasti kirjas, klient ei saa enne nรตustumist broneeringut kinnitada):

๐˜ˆ๐˜ซ๐˜ข ๐˜ตรผ๐˜ฉ๐˜ช๐˜ด๐˜ต๐˜ข๐˜ฎ๐˜ช๐˜ด๐˜ฆ๐˜ญ ๐˜ร•๐˜ ๐˜ฎ๐˜ถ๐˜ถ๐˜ต๐˜ฎ๐˜ช๐˜ด๐˜ฆ๐˜ญ ๐˜ทรค๐˜ฉ๐˜ฆ๐˜ด๐˜ฆ ๐˜ฆ๐˜ต๐˜ต๐˜ฆ๐˜ต๐˜ฆ๐˜ข๐˜ต๐˜ข๐˜ฎ๐˜ช๐˜ด๐˜ฆ๐˜จ๐˜ข (๐˜ทรค๐˜ฉ๐˜ฆ๐˜ฎ, ๐˜ฌ๐˜ถ๐˜ช 24๐˜ฉ ๐˜ฆ๐˜ฏ๐˜ฏ๐˜ฆ ๐˜ฃ๐˜ณ๐˜ฐ๐˜ฏ๐˜ฆ๐˜ฆ๐˜ณ๐˜ช๐˜ต๐˜ถ๐˜ฅ ๐˜ข๐˜ฆ๐˜จ๐˜ข), ๐˜ทรค๐˜ญ๐˜ซ๐˜ข๐˜ด๐˜ต๐˜ข๐˜ฃ ๐˜“๐˜“ ๐˜“๐˜ˆ๐˜š๐˜ ๐˜“๐˜–๐˜œ๐˜•๐˜Ž๐˜Œ ๐˜ข๐˜ณ๐˜ท๐˜ฆ 50% ๐˜ถ๐˜ญ๐˜ข๐˜ต๐˜ถ๐˜ด๐˜ฆ๐˜ด ๐˜ฃ๐˜ณ๐˜ฐ๐˜ฏ๐˜ฆ๐˜ฆ๐˜ณ๐˜ช๐˜ต๐˜ถ๐˜ฅ ๐˜ต๐˜ฆ๐˜ฆ๐˜ฏ๐˜ถ๐˜ด๐˜ฆ ๐˜ฎ๐˜ข๐˜ฌ๐˜ด๐˜ถ๐˜ฎ๐˜ถ๐˜ด๐˜ฆ๐˜ด๐˜ต.

Sest kui Klient teavitab mind, siis ta annab mulle vรคhemalt vรตimaluse enda aega teisiti planeerida, teha sotsiaalmeediasse postitused vabanenud aja kohta vรตi asemele kutsuda mรตni teine soovija. Seega ma kรผsin pool sellest summast, mis kompenseerib mulle mu (raisku)ajakulu ja lisatรถรถรผlesanded uue Kliendi otsimise nรคol.

๐˜‰๐˜ณ๐˜ฐ๐˜ฏ๐˜ฆ๐˜ฆ๐˜ณ๐˜ช๐˜ต๐˜ถ๐˜ฅ ๐˜ข๐˜ซ๐˜ข๐˜ญ๐˜ฆ ๐˜ฎ๐˜ช๐˜ต๐˜ต๐˜ฆ ๐˜ช๐˜ญ๐˜ฎ๐˜ถ๐˜ฎ๐˜ช๐˜ด๐˜ฆ๐˜ญ ๐˜ฆ๐˜ต๐˜ต๐˜ฆ๐˜ต๐˜ฆ๐˜ข๐˜ต๐˜ข๐˜ฎ๐˜ข๐˜ต๐˜ข, ๐˜ทรค๐˜ญ๐˜ซ๐˜ข๐˜ด๐˜ต๐˜ข๐˜ฃ ๐˜“๐˜“ ๐˜“๐˜ˆ๐˜š๐˜ ๐˜“๐˜–๐˜œ๐˜•๐˜Ž๐˜Œ ๐˜ข๐˜ณ๐˜ท๐˜ฆ 100% ๐˜ถ๐˜ญ๐˜ข๐˜ต๐˜ถ๐˜ด๐˜ฆ๐˜ด ๐˜ฃ๐˜ณ๐˜ฐ๐˜ฏ๐˜ฆ๐˜ฆ๐˜ณ๐˜ช๐˜ต๐˜ถ๐˜ฅ ๐˜ต๐˜ฆ๐˜ฆ๐˜ฏ๐˜ถ๐˜ด๐˜ฆ ๐˜ฎ๐˜ข๐˜ฌ๐˜ด๐˜ถ๐˜ฎ๐˜ถ๐˜ด๐˜ฆ๐˜ด๐˜ต.

100% kรผsin sellisel juhul, kui Klient ei ole mind teavitanud enda kohale mitte ilmumise eest. Sest ta on sรตnaotseses mรตttes vรตtnud minult kรตik vรตimalused enda aega teisiti planeerida, leida asemele teine Klient ja on raisanud mu aja 100%liselt.

Osaliselt teen ma seda sellepรคrast ka, et kasvatada inimestes kohuse- ja vastutustunnet. Selline kรคitumine ei ole lihtsalt minu silmis okei. ๐Ÿฅบ
Pรตhiliselt teen ma seda seetรตttu, et ma olen arvestanud selle aja ja Kliendiga ning arved vajavad maksmist.

Pรตhimรตte on sama, kui Sa oled enda tรถรถandjaga kokkuleppinud/sรตlminud lepingu tรถรถaja ja selle eest saadava tรถรถtasu ning tรถรถandja taganeb kokkuleppest/lepingust viimasel minutil, et tรคna รคra tรถรถle tule ja sinu tรถรถtasu jรครคb 100% saamata. Kuidas meeldiks selline olukord? Oledki pahane ja mรตtled endamisi, et teades sellist olukorda ette, oleksid valinud teise tรถรถpakkumise. ๐Ÿ™‚ Tegelt on see olukord samamoodi absurdne nagu iluvaldkonnas, kus Teenindaja (tรถรถtaja) ja Klient (tรถรถandja๐Ÿ˜€) lepivad kokku aja ning Klient jรคtab kohale ilmumata vรตi tรผhistab enda broneeringu viimasel minutil ning hรผvitist maksma selle eest nรตus pole. ๐Ÿคญ

Samamoodi on sellised tingimused seatud ka muudes valdkondades-nรคiteks reisi broneerides maksad kรตik ette, kuid seda tรผhistades vรคhem kui 24h jooksul, saad kas osaliselt raha tagasi vรตi รผldse mitte. Kui jรคtad lihtsalt minemata, siis lennuk/buss/rong/laev sรตidab ilma Sinuta minema ja sellega on punk pandud. Midagi tagasi nรตuda pole. ๐Ÿ’๐Ÿปโ€โ™€๏ธ

๐€๐†๐€โ€ผ๏ธ

Arvete esitamine on seadusega kooskรตlas vaid siis, kui Teenindaja on ettevรตtja ja kui Teenindaja on eelnevalt enda Kliendile tingimusi tutvustanud. Vastasel juhul ei ole Teenindajal รตigust midagi esitada. ๐Ÿคท๐Ÿปโ€โ™€๏ธ

Mis puudutab arvetel olevaid tรคhtaegu, siis ka selle kohta on tulnud “pretensioone”.

Kui Klient on broneerinud endale tรคnaseks aja ning mingil pรตhjusel jรครคb tulemata, esitab Teenindaja talle tรคnaseks/homseks arve. Paljudele see ei meeldi. Aga miks? Kui Klient oleks broneeritud teenusele tรคna tulnud, siis oleks ta ๐ง๐ข๐ข๐ค๐ฎ๐ข๐ง๐ข๐ข pidanud maksma selle teenuse eest 100%lise summa tรคna.

Siinkohal ei saa teha Teenindajale etteheiteid kiireloomulise tรคhtajaga arve eest. See on lihtsalt puhas boonus, kui sinna pannakse 3-7p. ๐Ÿ‘Œ๐Ÿผ

๐“๐ž ๐ครผ๐ฌ๐ข๐ญ๐ž, ๐ฆ๐ข๐ฌ ๐ฌ๐ข๐ข๐ฌ, ๐ค๐ฎ๐ข ๐“๐ž๐ž๐ง๐ข๐ง๐๐š๐ฃ๐š ๐ญรผ๐ก๐ข๐ฌ๐ญ๐š๐› ๐ฏ๐ข๐ข๐ฆ๐š๐ฌ๐ž๐ฅ ๐ฆ๐ข๐ง๐ฎ๐ญ๐ข๐ฅ ๐ฏรต๐ข ๐ฃรค๐ญ๐š๐› ๐ญ๐ฎ๐ฅ๐ž๐ฆ๐š๐ญ๐š?

Ma ei jรคta kunagi lihtsalt ilmumata. See ei ole aksepteeritav. Juhul, kui ma just auto alla pole jรครคnud vรตi haiglasse sattunud vรตi mis iganes muu vรคga รครคrmuslik juhtum.
Isegi kui tรผhistan enda ajad mitu pรคeva varem etteteatades (nรคiteks lapse haigestumisel), ka siis pakun vรคlja vรตimalikult soodsad variandid Kliendi jaoks.

Saan rรครคkida vaid enda eest, kuidas mina teen, kuidas minu jaoks on vรตrdne.

Kui minul on selline olukord, pakun Kliendile esimesel vรตimalusel uut aega- nรคiteks ilma lisatasudeta tรถรถvรคlistaega, pakun vรคlja asendaja ๐Ÿ˜€, kelleks on minu enda ripsmetehnik รผldjuhul (olen tema tรถรถs ja kvaliteedis 100% kindel).
Kui tรผhistan ootamatult vรคhem, kui 24h jooksul, pakun soodustust jรคrgmiselt broneeringult.

Tuli pikk ja pรตhjalik postitus, kuid see on tรคna kahjuks รครคrmiselt vajalik mรตistmaks Iluteenindajaid rohkem.

Jaga ka enda klientidega! ๐Ÿ‘‰๐Ÿผ

๐‘จ๐’“๐’Ž๐’‚๐’”๐’•๐’–๐’”๐’• ๐‘ป๐’†๐’Š๐’๐’† ๐’”รผ๐’…๐’‚๐’Ž๐’†๐’”๐’”๐’†! ๐Ÿ’ž๐Ÿ•Š

Laura

Share this post

Lisa kommentaar

Sinu e-postiaadressi ei avaldata.

You cannot copy content of this page